Subscribe:

Poišči objavo

sobota, 23. februar 2008

Moje mnenje o MLM-u

MLM (multi level marketing oz. kot mu rečem jaz, multi learning marketning) ali network marketing je v Sloveniji zaradi neznanja in nepoznavanja na slabem glasu.
Network marketing vsi povezujejo z piramidno igro, prodajo itd.Takšno mnenje prevladuje predvsem zaradi piramidnih iger, ki so se v preteklosti pojavile v javnosti in nimajo z network marketingom nobene veze, veliko negativno reklamo pa so panogi s katero se v razvitih državah (ZDA, Japonska, Avstralija, EU itd.) ukvarja več deset milijonov ljudi, v Maleziji vsak peti prebivalec, naredili tudi amaterji, ki so želeli brez dela obogateti iz danes na jutri.
Dejansko gre za delo odnosov in ne prodaje, vsi dobri distributerji velikih podjetij, pa se ukvarjajo z delanjem priporočil, temu pa potem sledi seveda tudi prodaja.
Warren Buffett (še pred kratkim drugi najbogatejši človek na svetu) vlaga svoj denar v podjetja, ki se ukvarjajo z direktno prodajo, Donald Trump (nepremičninski mogotec) je pri gostovanju v oddaji Oprah show izjavil, da če bi še enkrat bankrotiral, bi se začel ukvarjati z MLM-om, Robert Kiyosaki (podjetnik in avtor uspešnice Revni očka, bogati očka) svetuje vsakemu posamezniku, ki je brez finančnih sredstev in želi biti poslovno uspešen, naj začne v podjetju, ki se ukvarja z network marketingom.
Kjerkoli že delate, v vsakem primeru prodajate, nekje izdelke, drugje storitve in usluge, torej vsi prodajajo, tako delavci na banki kot odvetniki, zobozdravniki in trgovci...
Sam se ukvarjam s preventivo zdravja in kvaliteto življenja, poleg svojih storitev pa potrebujem za boljše zagotavljanje rezultatov tudi kvalitetne dodatke k prehrani in nadomestke obrokov.
Če osebi priporočim izdelke zdravo življenje iz Mercatorja, mi iz podjetja ne bodo poslali provizije za dobro opravljeno delo, ali pač?
Zaradi težav z alergijo na cvetni prah, ter pomanjkanjem energije skozi dan, sem začel uporabljati prehrano ShapeWorks podjetja Herbalife.Ker sem pri sebi opazil razliko v počutju, sem osebam na programu začel priporočati ShapeWorks...

Zaradi povečanega obsega dela sem začel sestavljati ekipo velnes svetovalcev, kmalu pa sem naletel na težave, ki jih nisem pričakoval.
Namreč, poleg neresnih posameznikov in tistih, ki so želeli obogateti brez dela, sem opazil, da ima veliko ljudi strah zaradi neznanja in nepoznavanja panoge.
Danes vsi delamo mrežni marketing, ko nekomu priporočimo storitev, uslugo (frizer, zdravnik, maser itd.) ali izdelek (pizza v piceriji, film v kinu), razlika med nami je le, da smo nekateri za ta priporočila plačani, drugi pač ne.
Prijateljem in osebam na mojem velnes programu sem priporočil obisk fitnes kluba, ki ga obiskujem tudi sam in deset posameznikov je dejansko začelo obiskovati fitnes.Ker so zadovoljni uporabniki, so tudi sami naprej naredili nekaj priporočil, tako da preko mene sedaj neposredno ali posredno obiskuje fitnes klub skoraj dvajset oseb.Kaj imam od tega jaz?Čisto nič...
Za toliko neposrenih in posrednih priporočil me moje podjetje mesečno plača skoraj tisoč evrov, poleg tega pa dobim še zadovoljstvo, ker vidim, da so ljudje zadovoljni, se boljše počutijo, imajo več energije in po možnosti še izgubljajo odvečne kilograme.
Kar se pa tiče piramidnih iger, pa to po mojem mnenju bolj velja za službo, saj ste lahko boljši in uspešnejši pa bo imel vaš šef še zmeraj boljšo plačo od vas.
Prednosti network marketinga bi lahko našteval do jutri, vendar pa ima tudi kar nekaj pomanjkljivosti, predvsem začetek je lahko zelo težak...
Mene je Herbalife navdušil predvsem zaradi zelo dobrih proizvodov, stimulativnega dohodka, potovanj ter pozitivno naravnanih ljudi.
Seveda pa so mnenja različna, in prav je tako...

Doran Andry: sanjaj...naredi!
več informacij na aktivmentor@gmail.com

Ni komentarjev: