Subscribe:

Poišči objavo

sobota, 13. september 2008

Moja disciplina...

Ravno sem prelistal revijo blogorola, in sicer z namenom da najdem kakšno koristno temo, o kateri bi lahko kaj napisal, ter vam ponudil koristne informacije.
Kot že v preteklosti, bom tudi sedaj pisal na podlagi lastnih izkušenj in ne bom "pametoval" nekaj kar sam ne delam.
Disciplina je pomembna, če želite dokončati študij, biti uspešen podjetnik, vrhunski športnik oz. uspešen na svojem področju.
Pomaga vam, da ostanete na pravi poti, in da delate korak za korakom, ter da se občasno ustavite ali zavijete na stransko cesto, vendar se potem vrnete na začrtano pot.
Sam že kar nekaj let intenzivno treniram, točno vem kakšne in koliko treningov moram tedensko opraviti, kako se moram prehranjevati, ter da se moram občasno tudi odpočiti in napolniti baterije in se prekršiti s hitro "junk" prehrano.
Kar se tiče posla, poleg stalnega izobraževanja, da sem z vsem na tekočem in me nič naj ne bi presenetilo, tudi točno vem koliko oseb imam na programu, kakšen cilj želijo doseči, koliko novih uporabnikov sem dobil, kateri so končali s programom, kolikšen je mesečni prihodek, kaj in kako delajo osebe s katerimi sodelujem itd.
Veliko stvari si zapišem, vodim evidence in podobno, to pa zaradi praktičnega razloga, saj imam v glavi preveč stvari in se hitro zgodi, da kaj pozabim.
Kako lahko pridete nekam, če ne veste, kam greste?
Zanimivo, da počitnic skoraj nikoli ne načrtujem, vedno pa svoje treninge, učenje, poslovanje in dohodke.

Ni komentarjev: