Subscribe:

Poišči objavo

ponedeljek, 27. oktober 2008

Vedno znova in znova je na preizkušnji predanost...

Kaj pomeni predanost?To, da imate v glavi misel, da zmagujete, tudi če ste trenutno v izgubljenem položaju.To uspe samo 5% ljudem, in sicer tistim, ki vedo, da je stvar,ki jo delajo prava in da nič ne pride čez noč.Kaj pomeni predanost v mojem primeru?
To, da kljub veliko zavrnitvam, minusu na bančni kartici in še nekaj malenkostim vztrajam pri aktivnosti, za katero vem da je prava.Ali je na preizkušnji vztrajnost?Seveda...
Telovadnica je moj drugi dom, trening pa religija, in ko sem pred nekaj leti staknil grdo poškodbo rame, bi se lahko sprijaznil z dejstvom, da bom lahko igral samo še šah.Dejansko bi 95% ljudi to naredilo, ampak ne človek po imenu Nejc Logar.A je bilo okrevanje mučno?Itak.A je bilo potrebno začeti še enkrat od začetka?Itak.A so mi svetovali naj grem na operacijo in opustim vse skupaj?Itak.
Kaj delam danes?Ravno pred nekaj urami sem prišel iz telovadnice, kjer sem opravil vrhunski trening...
Bistvo?Kot je rekel Robert Kiyosaki, če želiš biti vrhunski zdravnik, olimpijski zmagovalec ali finančno neodvisen, moraš biti predan.
Navdušila me je zgodba o predanosti Stevena Jobsa, poglej zakaj...

Ni komentarjev: