Subscribe:

Poišči objavo

ponedeljek, 17. november 2008

Ali moški res poznajo odgovor?

Zanimivo, kako ti je lahko v enem dnevu usojeno, da dobiš vse odgovore na določeno vprašanje.
Z nekaterimi prijatelji, s katerimi "skupaj" pumpamo mišice na fitnesu, smo bili mnenja, da tiste ženske, ki govorijo, da nebi imele fanta, ki je mišičast oz. nabildan, to govorijo samo zato, ker nimajo takega fanta, in si ga v resnici želijo.
Danes sem dobil vse potrebne odgovore, kaj je res in kaj ne.
Najprej sem se spomnil na dobrega prijatelja, ki kljub temu, da ima telo šprinterja, ponavadi "pogori", punce pa se odločijo za nekega povprečneža, ki ne iztopa toliko z videzom, ampak ima neke drugačne atribute...
Fant je defintivno zelo samozavesten, o tem sem se velikokrat že lahko prepričal na lastne oči, ampak kljub nekaterim prednostim velikokrat potegne kratko.
Torej, kje je skrivnost?
Za lažje razumevanje sem dodal tudi zanimiv video, na katerega sem danes naletel na spletu, definitivno zanimiva vsebina.

Potem pa sem šel tudi sam v akcijo, ter se s športno opremo odpravil v telovadnico.Na fitnesu je bilo nekaj luštnih punc, ampak namesto mene v oprijeti majici in napetih mišicah, so bile bolj pozorne na enega tipa tam, ki se stalno sprehaju gor in dol, se smehljal, kramljal in nudil "pomoč" pri vadbi.
Mene so na mojo žalost opazili samo modeli, ki so "švical" poleg mene.
Zakaj torej želite imeti izklesano telo?Zaradi sebe, punc, da se boste lahko postavljali zraven drugih tipov in jim pametovali?
Spomnim se, kako sem pred nekaj leti z velikim začudenjem gledal nekega tipa, ki ni bil nič posebnega, pa je imel poleg sebe huuddo bejbo.
Kolega poleg mene mi je odgovoril na kratko, važna je tehnika...
Torej, kaj ti bo Ferrari f430, če pa še kolesa ne znaš vozit...Punce se verjetno strinjajo.

Na izboljšanje tehnike,

Nejc Logar

1 komentar:

ANGIE pravi ...

ČESTITAM! :) Sm se že resno bala da res NOBEN ne razume!

Angie